جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شور و نشاط در سالن‌های ورزشی مشهد | بازدید شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از جشنواره "برکت و کرامت" + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۱۰۴۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
شور و نشاط در سالن‌های ورزشی مشهد | بازدید شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از جشنواره
جشنواره ورزشی جام برکت و کرامت مشهد به روز‌های پایانی خودش نزدیک می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره ورزشی جام برکت و کرامت مشهد از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد در ۱۶ رشته ورزشی برای جامعه ورزشکاران آقا، خانم و توان‌یابان شروع شد. این دوره از مسابقات که با مشارکت فوق‌العاده ۹ هزار نفری ورزشکاران همراه بود، در ۱۸ سالن شهر مشهد از اول ماه رمضان شروع شده است و تا عید فطر ادامه خواهد داشت. به همین مناسبت، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد، و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در قالب یک تور شش‌ساعته از روند برگزاری این تورنمنت بازدید کردند و برای دقایقی با ورزشکاران و هواداران هم‌کلام شدند تا در جریان کیفیت برگزاری مسابقات قرار بگیرند.

قلندرشریف: در کنار سرگرم‌کردن جوانان به دنبال استعدادیابی هستیم

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره علاوه بر سرگرمی جوانان و پرکردن اوقات فراغتشان در ماه مبارک رمضان، توجه به سلامت جسم و روان آن‌هاست. همچنین در ‏این جشنواره به دنبال آن هستیم تا زمینه‌ای برای انتخاب و کشف استعداد‌های جدید در رشته‌های مختلف ‏ورزشی فراهم شود.

شهردار مشهد همچنین عنوان کرد: شهرداری هر سال در این جشنواره پررنگ‌تر حضور پیدا می‌کند و هر سال هم تنوع رشته‌ها ‏بیشتر می‌شود. شهرداری در این کار سنگ‌تمام می‌گذارد و استقبال هم هر سال مطمئن باشید پُرشورتر ‏خواهد بود. امسال رشته‌های مختلف در سطح شهر پراکنده شده و ۱۸ سالن درگیر این موضوع است. ‏شهرداری صفرتاصدش را انجام می‌دهد و از هیئت‌ها هم در مسائل فنی کمک می‌گیریم؛ اما به‌هرحال ‏شهرداری تمام‌قد پای این موضوع ایستاده است.

موحدیان: اکثر شرکت‌کنندگان زیر ۲۰ سال هستند

حسن موحدیان در حاشیه این بازدید گفت: امسال تنوع رشته‌ها بیشتر است و شور و نشاط خاصی را به قشر جوان که به آن نیاز دارند، داده است. ما باید امکاناتی را فراهم کنیم که این قشر به‌راحتی بتوانند ورزش کنند و نشاط و شادابی به دست ‏بیاورند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه افزود: آن‌طور‌که در این دوره دیدیم، اکثر شرکت‌کنندگان در مسابقات، جوانان زیر ۲٠ سال هستند و این خیلی ‏خوب است؛ چرا‌که این جوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و اگر بتوانیم از طریق ورزش، ‏آن‌ها را در مسیر درست زندگی قرار دهیم، کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم.

علوی‌مقدم: به دنبال افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان هستیم

سید حسین علوی‌مقدم درخصوص کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره گفت: یکی از ماموریت‌های مهم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین معاونت ‏سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان است. ‏بر اساس سیاست‌گذاری که برای این مهم انجام شد، این سومین دوره مسابقات جام برکت و کرامت بود ‏و جشنواره خوبی هم در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و همت همه عزیزان ما در شهرداری ‏مشهد بر این بود که بتوانند شور و نشاط اجتماعی را بر‌پایه همین سیاست افزایش دهند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در پایان تصریح کرد: در سالن‌‎ها و ظرفیت‌های خوب شهرداری می‌بینیم که شور و نشاط در تماشاگران و ورزشکاران موج ‏می‌زند. امیدواریم در مناسبت‌های مختلف سال ۱۴٠۳ از این ظرفیت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ‏هر‌چه‌بیشتر استفاده کنیم. ‏

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->